1. ForTheLoveOfGrimmie avatar

    On Wed, Jan 25, 2012 at 11:16 AM, ForTheLoveOfGrimmie said:

    omg really? Your cousin was in it? that's so cool!!! do you know which character they played? Yeah, I don' really know much about that new movie......and I'm a human......just an alien wannabe;) I would like to be either be a warrior alien or a magician.

  2. ForTheLoveOfGrimmie avatar

    On Sat, Jan 21, 2012 at 8:27 AM, ForTheLoveOfGrimmie said:

    bwhahahahahaha!!! blue, like some ALIENS! yeah both of those pis are scrumptious!:) hey, have you seen Cowboys & Aliens? if you have, what do you think of those aliens? personally I like the friendly green ones that talk weird and kidnap cows. they're so much more.........how shall I say it? um approachable?

  3. ForTheLoveOfGrimmie avatar

    On Fri, Jan 20, 2012 at 4:58 PM, ForTheLoveOfGrimmie said:

    *phew* well thank you for not killing me. you pointing that laser gun at me was starting to freak me out xD what kind of pie do you like tha best? I like apple pie and cherry pie and lemon marang pie and pumkin pie and strawberry rubarb pie and blueberry pie...........lol you get the picture.

  4. ForTheLoveOfGrimmie avatar

    On Thu, Jan 19, 2012 at 3:52 PM, ForTheLoveOfGrimmie said:

    I love pie too!!!!!!!

  5. OMGrimmie avatar

    On Sun, Jan 15, 2012 at 12:51 PM, OMGrimmie said:

    BAHHHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHH i kinda get tht ALOT yu get used to it aftr awhile, i kno how to spell nd Crap im jus to lzy to typ the whol wrds lolzz so ya lolzzz SRRRRYYYY, lolzz...!!!

  6. Team~Grimmie~Rocks. avatar

    On Sun, Jan 15, 2012 at 8:38 AM, Team~Grimmie~Rocks. said:

    awh thanks hehe! its christina grimmie on the picture :3

Post a comment

Aelis avatar

Aelis

Last login: 2 years ago

Aelis is a female Hunter-Gatherer-Alien from Jupiter. She has been a member of this site for 3 years.

So far Aelis has earned 1,112pts and has 1357 views!

I like pie. All real humans like pie.
Oh, you didn't know that?
You must not be a real human.
SOUND THE ALIEN ALERT!
-----------------------------------------
Look at how human I am. Aren't I just totally human? And not at all alien?

Get the latest from Christina!